lørdag den 20. juli 2013

sommermarkeder - lige rundt om hjørnet

lidt sommerpelagonier
Hygge i skyggen
Sommerhusbænk


Selvom jeg og lykke bang stadig har sommerferie i/på det skønne Sjællands Odde,
så nærmer sommermarkederne sig med hastige skridt - og jeg glæder mig.
Det første marked ligger i den sidste weekend i juli - altså fra fredag til søndag d. 26.-27.-28.
Det er et vaskeægte sommermarked med alt, hvad du kan ønske dig til dit sommerhus eller til at skabe lidt sommerhusstemning i dit hjem - med fantastisk smukke, trendy, sjove, finurlige og originale designprodukter.
OVNHUSmarkedet på havnen i Nykøbing Sjælland.
Det er oplevelsen værd og jeg vil glæde mig til at tage i mod dig;)

Mit lille lager ligger pænt...i "bambiværelset" i mit sommerhus (meget lille, men skønt værelse)
Jeg mangler stadig at sy lidt...men skal nok nå det.
Jeg har fornylig fået 40 meter stof hjem digitalprintet med lykke bangs nye limited edition kollektion - og jeg skal lige nå at sy nogle prototyper til OVNHUSmarkedet  
- det bliver så spændende at se stoffet i et færdigt produkt.



Men men mine eksisterende kollektioner kommer skam også med - de ligger pænt og hygger sig i de megaflotte plastiktasker og ikeaposer....
Og når de ikke ligger der, ser de heldigvis sådanne ud

Nykøbing Sjælland er slet ikke så langt væk, så kom op i sommerlandet for en stund
og nyd lykke bang design, sol og sommer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar