fredag den 14. februar 2014

lykke bang i Tyskland og Belgien


Processen i at få produceret og leveret mine lykke bang produkter er altid lidt af en rejse i planlægning, overblik, aftaler med underleverandøre og så også et vis stress-moment ind over....

Selvom jeg har godt styr på alle processer skal det hele jo helst "falde på plads" samtidig og det er lidt stressende - men men alt ér ved at falde på plads og de første bestillinger fra DesignTrade s/s 2014 er sendt afsted.
Nogle til bl.a. Humlebæk (Louisiana Shop), andre til bl.a. Belgien og Tyskland.

En fin webshop i Tyskland (et showroom findes i Hamborg), der hedder www.skrive.de, har købt nogle lykke bang produkter - bl.a. nogle kaffe og tehætter m.m.
De har også lavet et lille interview med mig, som du kan se her: http://blog.skrive.de/?force_sid=mhptc0c5kkfmaquub8fdu7efn2 - og mon ikke de kan oversætte til engelsk et sted, hvis dit tyske ikke er up to date:)

Derudover har jeg også sendt et mindre sortiment til Belgien - til en webshop, der hedder Cosykids; se link her: http://www.cosykids.be/nl/
Det er en fin shop med masser af lækkerier både til børn som voksne - og så opdager man også designere, der ikke er så kendte i DK og omegn; ikke dårligt:)

Jeg fik igår mange meter hexagonprintet stof hjem, der nu skal videre til systue og blive til kaffe/tevarmere og puder. Jeg skal dog altid liiige inspicere stoffet inden det ryger videre (bare lidt endnu) Se her:
50x50 puder, der lige skal ses på inden stoffet sendes videre til systue.
Og så har jeg jo også fået dejlig mange nye køkkenaccesories hjem i kollektionen Blur - pink og blue.
Nedenfor ses smøre- og varmebrikker, der er ved at blive pakket - jeg elsker at se stablerne af fint birkefiner:)

Smøre og varmebrikker i blur print - pink og blue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar