søndag den 1. november 2015

Efterårssalg & julemarked

Efterårssalg

På næste fredag d. 5. nov. og lørdag d. 6. nov. holder jeg lagersalg med mine værkstedskollegaer på vores super dejlige værksted - Atelier Plexus.


Mine kollegaer er Signe Lybeck, Stricktly Knit, Little-Pilots kidswear og Trine Lindegaard.
Vi laver alt fra boliginteriør ( bla. strikpuder, digitalprintede og håndtrykte puder, kaffevarmere, tehætter, punge, muleposer, ipadcovers mm.) til børnetøj i det lækreste bomuld og strik med skønne prints (til både piger og drenge) og ikke mindst enkelt og cool herretøj lavet med omtanke og i fællesskab med bl.a. indsatte i et engelsk fængsel og mere til.

Vi holder åbent fredag fra kl. 15 - 18 og lørdag fra kl. 10 - 16 så kom forbi og se, hvad vi har at byde på - til dig selv, til dine nærmeste eller som gode (og billige) julegaver til alle du holder af;)
Vi byder på lidt kaffe og kage og tager også meget gerne en snak om, hvordan vi designer, producerer eller andet spændende du har lyst til at tale om.

Jeg glæder mig i hvert fald til at åbne dørene op og byde velkommen:)

Julemarked i Nørrebrohallen ; et samtidskunst - og designmarkedet


Lørdag og søndag d. 12. og 13. december kl. 11 - 17 begge dage; deltager jeg i årets allerbedste julemarked - JuleFlid.
Alle kunstnere, designere og kunsthåndværkere er nøje udvalgt på baggrund af tanker om bæredygtighed, originalitet, fokus på unika og lokal eller national produktion.

Flids kunstneriske omdrejningspunkt er illustration, smykker, brugskunst, artwear, keramik, grafik, design, kunsthåndværk, collage- og fotokunst.
Og der så meget godt at komme efter (jeg var også med til ForårsFlid præcis samme sted så jeg ved, hvad jeg taler om;))
Det koster små 30 kr at komme ind.

Flid er et fantastisk marked med rigtig gode tanker omkring bæredygtighed og meget mere, der er vigtigt i dagens måde at producere (designprodukter) på og jeg er så glad for at deltage...juhuuu:) og jeg vil også blive så glad for at se lige præcis dig;)

Håber vi ses.
KH. fra Anne-Marie // lykkebang



Ingen kommentarer:

Send en kommentar