tirsdag den 22. september 2015

Efterår - kundeopgave - workshop - markeder

Efteråret er over os og jeg nyder det en hel del (mest efterårssolen; noget mindre regn & blæst)
Efterårshygge med te & lykkebang

Det er jo også en god tid for mine produkter - kaffevarmer, tehætter, bakker med godter og bløde puder i sofaen.....
På billedet til venstre kan du se mine tehætter Paris marble og umbrella mint. Tekanden står på skærebrættet Blur blue.

Den seneste tid har jeg udover at arbejde på næste kollektion, haft den fornøjelse at samarbejde med en virksomhed, der hedder CPHliving. De producerer og sælger det lækreste sengetøj i butikkerne i Frederiksberg centeret og Lyngby storcenter. Jeg har været med til at ideudvikle på deres fremtidige produktioner og det har været en fornøjelse at prøve min viden og faglige kunnen af hos/med Cphliving.

Jeg kan nemlig meget mere indenfor min branche end udelukkende at arbejde med min egen virksomhed www.lykkebang.com.:)

På billedet kan du se en del af
processen med ideudvikling, farvevalg, inspiration bl.a.i forbindelse med den atmosfære og stemning, der skal være tilstede når sengetøjet skal videre ud i verden og hjem hos os.

Udover spændende opgaver som denne, har jeg også fornøjelsen af snart at kunne holde workshops - med fokus på (at tekstil) trykke med ramme selv - på mit værksted Atelier Plexus på Nørrebro i samarbejde med min kollega Signe Lybeck.
Det vil være workshops for begyndere og senere hen også let-øvede.
Prisen på en workshop som denne er 1.600 kr. (inklusiv moms). For denne pris får du en grundig indføring i det at trykke med ramme af to uddannede tekstildesignere.
Du får ubegrænset mængder af farver til at trykke med. Du får en ramme med dit eget mønster på og kan benytte dig af flere"standard" rammer (prikker, striber mm.) på værkstedet, som vi har lavet til formålet. Du kan tage eksisterende tøj med (børnetøj -ex. t-shirts bodyer, muleposer, alm. str. t-shirts, nederdele mm.) eller stof, der kan trykkes på. Du får også lidt godt til ganen og en lovning på en absolut fantastisk hyggelig og informativ dag.
Den første workshop er endnu ikke fastlagt, men jeg håber vi kan nå at have en klar til slut oktober eller i november (julegaver kan med fordel laves her:)) Jeg vil selvfølgelig komme med ny information så snart jeg har det.

Markeder: Efterår betyder også markeder og jeg skal være med på et par stykker. Alt er endnu ikke fastlagt, men d. 5. og 6. november er helt sikker. Her holder vi lagersalg på mit værksted Atelier Plexus på Nørrebro. Jeg og 3 af mine kollegaer (Signe Lybeck, Stricktly Knit og LittlePilots Kidswear)  vil have en masse lækre produkter klar til meget fordelagtige priser. Følg med på www.shop.lykkebang.com og www.aplexus.dk for mere information. Det vil der komme løbende.

Jeg vender snart tilbage med flere markedsnyheder - workshopdatoer og mere til // Anne-Marie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar